نوشته شده توسط : سیمین

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد